Voorbeelden

Wij kunnen ons voorstellen dat onze uitgebreide transparante tarieven u een lastige indruk geven wat de jaarlijkse kosten totaal zullen zijn. Daarom vermelden wij hieronder een aantal voorbeelden ter indicatie op basis van de omvang van een onderneming, van zeer klein (XXS) tot zeer groot (XXL). De kosten zijn gemiddelden voor de meeste branches en afhankelijk van hoe en door wie de administratie wordt gevoerd, klik hier voor onze werkwijze.

XXS

Een parttime ZZP-er met een webshop, 50 facturen/mutaties en een achteraf verwerking per jaar betaalt tussen € 300 en € 600 per jaar. Dit is inclusief advies, controle omzetbelasting, een winst- en verliesrekening alsmede particuliere aangifte inkomstenbelasting.

XS

Een parttime ZZP-er met maximaal 150 facturen/mutaties, een beperkte omzet en aangifte omzetbelasting per jaar betaalt all-in tussen € 600 en € 900 per jaar waarbij Administratiekantoor Bobest de gehele administratie verwerkt, inclusief balans en winst- en verliesrekening en aangifte inkomstenbelasting alsmede advies en helpdesk.

S

Een fulltime ZZP-er (eenmanszaak) met ongeveer 250 facturen/mutaties, een omzet van ongeveer € 50.000 en aangifte omzetbelasting per kwartaal betaalt all-in tussen € 900 en € 1.200 per jaar waarbij Administratiekantoor Bobest de gehele administratie verwerkt, inclusief tussenresultaten, jaarrekening als rapportage en winstaangifte inkomstenbelasting alsmede advies en helpdesk.

M

Een fulltime ZZP-er met 400 facturen/mutaties, een omzet van ongeveer € 100.000 en bijvoorbeeld investeringen, import/export of een zakelijke auto betaalt gemiddeld  tussen € 1.200 en € 1.500 per jaar, inclusief tussenresultaten, uitgebreide jaarrekening en winstaangifte inkomstenbelasting alsmede advies en helpdesk.

L

Een VOF onderneming met twee vennoten, zonder personeel, met een omzet van € 150.000 en één tarief omzetbelasting betaalt all-in tussen € 1.500 en € 1.800 per jaar inclusief advies samenwerking en VOF-contract, uitgebreide rapportages en belastingaangiftes alsmede advies en helpdesk.

XL

Een DGA met één B.V., één 100% deelneming binnenland en een omzet van € 200.000 betaalt bij aangifte omzetbelasting per kwartaal op jaarbasis all-in tussen € 1.800 en € 2.400, inclusief loonadministratie, beoordeling en advies inzake statuten en overeenkomsten, alle rapportages en belastingaangiftes alsmede advies en helpdesk.

XXL

Een MKB onderneming welke wordt gedreven als eenmanszaak met 3 à 5 personeelsleden en een omzet tussen € 500.000 en € 2.500.000 wordt maandelijks verwerkt en betaalt all-in op jaarbasis tussen € 2.500 en € 4.000 inclusief advies en helpdesk.

3XL

Onze ervaring en klantenkring reikt tot B.V.’s in holdingstructuur met maximaal 10 personeelsleden en een omzet tot € 5.000.000 per jaar. Hoe groter de onderneming, hoe wenselijker het maatwerk wordt, prijsopgave en indicatie kunnen wij alleen geven na mondelinge afspraak.

Bobest is duidelijk, flexibel, betrouwbaar en snel.

Contact opnemen

Administratiekantoor Bobest
Jachtlaan 268
7312 GS Apeldoorn

E-mail: info@bobest.nl
Tel.: (055) 356 37 33

KvK: 82439494
BTW: NL862471564B01

Routekaart van Apeldoorn, Ugchelen en Klarenbeek

Contact opnemen kan via onderstaand contactformulier.