Tarievenlijst 2024

Alle vermelde tarieven zijn exclusief 21% BTW, mits expliciet anders vermeld

Aangifte inkomstenbelasting en toeslagen

Aangifte inkomstenbelasting particulier (alleenstaand)      *) **)  €   90,00 (incl. 21% BTW)
Aangifte inkomstenbelasting particulier (fiscaal partners)  *) **) € 127,50 (incl. 21% BTW)  
Aangifte inkomstenbelasting ondernemer (winstaangifte) € 180
Overige particuliere belastingaangiftes *) op aanvraag  
Analyse, advies en aanvragen middeling inkomstenbelasting €   99,00 (incl. 21% BTW)
Controleren, aanvragen, wijzigen en/of stoppen voorlopige aanslag €   45,00 (incl. 21% BTW)
Controleren, aanvragen, wijzigen en/of stoppen toeslag €   45,00 (in cl. 21% BTW)

*) Wij doen alleen particuliere aangiftes van bestaande klanten en kunnen op dit moment helaas geen nieuwe particuliere klanten van dienst zijn.

**) Bij complexere aangiftes zoals aan-/verkoop woning, echtscheiding en/of belast vermogen box 3 (inclusief controle en berekening rechtsherstel) zullen de kosten hoger zijn.

Overige belastingaangiftes

Aangifte omzetbelasting, exclusief verwerken administratie                                 €   18
Aangifte intracommunautaire prestaties (ICP) €   18
Aangifte dividendbelasting B.V., excl. balans- en uitkeringstest            € 180
Aangifte vennootschapsbelasting B.V. inclusief deponeren KvK € 240
Aangifte vennootschapsbelasting fiscale eenheid € 480

Loonadministratie personeel

Aanmaken, inrichten en licentie loonadministratie, per boekjaar                   €   90
Maandkosten 1 medewerker (vaste loonstrook, loonaangifte, journaalposten, advies) €   30
Maandkosten extra personeel, per medewerker (vaste loonstrook) €   10
Advies, mutaties personeel, uren loonstrook overleg, CAO, pensioen, contracten €   75 per uur

Rapportage

Winst- en verliesrekening  €   54      
Balans met winst- en verliesrekening € 120 
Jaarrekening eenmanszaak conform richtlijnen jaarverslaggeving                  € 240
Jaarrekening V.O.F.  € 360
Jaarrekening B.V. € 450
Stamrecht B.V. of spaar B.V. all-in per jaar € 450

Ad-hoc dienstverlening

Tariefgroep 1
  • Debiteuren en crediteurenbeheer
  • Verwerken administratie
  • Controle omzetbelasting

€  55  per uur (junior MBO)

€  75  per uur (senior HBO)

Tariefgroep 2
  • Loon- en personeelsadministratie
  • Ad-hoc werk aangifte IB, OB en ICP 
  • Bezwaarschriften IB, OB, toeslagen

€  75  per uur                            

Tariefgroep 3
  • Belastingadvies particulier, eenmanszaak
  • Rapportage eenmanszaak, V.O.F. en B.V.
  • Advies en ondersteuning ICT
  • Fiscaal juridisch advies B.V.
  • Omzetten rechtsvorm, analyse en advies
  • Ad interim management, projectleiding
€ 125  per uur

Bobest is duidelijk, flexibel, betrouwbaar en snel.

Contact opnemen

Administratiekantoor Bobest
Jachtlaan 268
7312 GS Apeldoorn

E-mail: info@bobest.nl
Tel.: (055) 356 37 33

KvK: 82439494
BTW: NL862471564B01

Routekaart van Apeldoorn, Ugchelen en Klarenbeek

Contact opnemen kan via onderstaand contactformulier.